16/9 SWEA bio kvällo
Välkommen på säsongstart för SWEA bion…
Vi ser kostymfilmen ”Downton Abbey: The Grand Finale”
När Mary plötsligt befinner sig i centrum för en offentlig skandal, och familjen brottas med ekonomiska problem, riskerar hela hushållet att drabbas av social vanära. Familjen Crawley måste välkomna förändring och tjänstefolket förbereder sig för ett nytt kapitel, i vilket den nya generationen ska föra Downton Abbey in i framtiden.
När? Tisdagen den 16 september kl. 17.15
Var? Biopalatset, Kungstorget i Göteborg
De som vill och har möjlighet samlas på restaurang Bee Bar, SWEA Göteborgs ”stamställe”, ett stenkast från biografen kl. 15.30
Anmälan sker till: sweagoteborgbio@gmail.com senast söndag kl.14.00
Meddela följande:
- Pensionär eller biljett till ordinarie pris?
- Bio-vän eller inte?
Är du medlem i SF bioklubb och varit med innan har Christel dig troligtvis redan som ”bio-vän”.
OM inte… meddela medlemsnumret så registreras dina biopoäng. - Meddela om du kommer tidigare för bordsbeställning
OBS! Var uppmärksam på att du får en bekräftelse på din anmälan.
Christel förköper biljetterna samt meddelar beloppet som du därefter swischar henne.
SWEA-bion är även öppen för ”icke-Sweor” så ta´ gärna med en väninna!
Varmt välkommen hälsar ”Bio-Christel”