BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//wp-events-plugin.com//6.5//EN
TZID:Europe/Stockholm
X-WR-TIMEZONE:Europe/Stockholm
BEGIN:VEVENT
UID:23-8976@goteborg.swea.org
DTSTART:20250916T171500Z
DTEND:20250916T211500Z
DTSTAMP:20250911T102913Z
URL:https://goteborg.swea.org/events/16-9-swea-bio-kvallo/
SUMMARY:16/9 SWEA bio kvällo
DESCRIPTION:Välkommen på säsongstart för SWEA bion…\n\nVi ser kostymf
 ilmen ”Downton Abbey: The Grand Finale” \n\nNär Mary plötsligt befi
 nner sig i centrum för en offentlig skandal\, och familjen brottas med ek
 onomiska problem\, riskerar hela hushållet att drabbas av social vanära.
  Familjen Crawley måste välkomna förändring och tjänstefolket förber
 eder sig för ett nytt kapitel\, i vilket den nya generationen ska föra D
 ownton Abbey in i framtiden.\n\nNär? Tisdagen den 16 september kl. 17.15\
 n\nVar? Biopalatset\, Kungstorget i Göteborg\n\nDe som vill och har möjl
 ighet samlas på restaurang Bee Bar\, SWEA Göteborgs ”stamställe”\, 
 ett stenkast från biografen kl. 15.30\n\nAnmälan sker till:  sweagotebo
 rgbio@gmail.com  senast söndag kl.14.00\n\nMeddela följande:\n\n 	Pensi
 onär eller biljett till ordinarie pris?\n 	Bio-vän eller inte?\nÄr du m
 edlem i SF bioklubb och varit med innan har Christel dig troligtvis redan 
 som ”bio-vän”.\nOM inte… meddela medlemsnumret så registreras dina
  biopoäng.\n 	Meddela om du kommer tidigare för bordsbeställning\n\nOBS
 ! Var uppmärksam på att du får en bekräftelse på din anmälan.\n\nChr
 istel förköper biljetterna samt meddelar beloppet som du därefter swisc
 har henne.\n\nSWEA-bion är även öppen för "icke-Sweor" så ta´ gärna
  med en väninna! \n\nVarmt välkommen hälsar ”Bio-Christel”
ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://goteborg.swea.org/wp-content/uploads/sit
 es/23/2024/10/Bio-gra-300x121-1.jpg
END:VEVENT
END:VCALENDAR